emma: you knew me

Lekte galet igår kväll, men glömde mobilen hemma och visst fan hade jag missade samtal? Och det är aldrig någon som ringer mig. Never. Ever. Igår var nog den enda dagen på väldigt länge jag hade behövt den, men någon där uppe tycker inte om mig så det blev som det blev. Var dessutom sjukt risig, särskilt håret var en katastrof. USCCHHHHHHhshshh

Sov dåligt, drömde både mardrömmar och helt himmelska drömmar jag trodde var sanna tills jag vaknade. Inte blev jag happy över det, precis. Att jag inte bara kan ge upp. Aja. Taggade ändå denna dagen (tältning i bergsbyn, MED MERA) men då blev alla så jobbiga och irriterande att jag är på dåligt humör nu. Ska i alla fall snart på stan med min MAMMA, vi ska köpa grejer till resan så det blir nog z1ck nice.


emohejdå!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback