lina: A long time ago

( ) Rökt.
( ) Snusat.
( ) Druckit så mycket att jag spytt.
( ) Stulit en bil.
( ) Hånglat med någon av samma kön.
(x) Sovit i samma säng med någon av samma kön.
(x) Varit kär.
( ) Haft sex på offentlig plats. 
( ) Snattat.
( ) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex.
( )Blivit arresterad.
( ) Gått på en blind date.
(x) Ljugit för en vän.
( ) Skolkat.
(x) Sett någon död.
(x) Varit utomlands.
(x) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
( ) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Lekt tjuv och Polis
(x) Sjungit karaoke
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt.
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
(x) Fångat en snöflinga på tungan.
(x) Dansat i regn.
(x) Skrivit till Jultomten.
(x) Fått ett sugmärke
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.
(x) Blåst såpbubblor.
(x) Grillat på en strand.
(x) Åkt inlines.
(x) Åkt skidor.
(x) Åkt skridskor.
(x) Åkt snowboard.
( ) Genomgått en operation. 
( ) Varit förälskad i en lärare.
( ) Haft sex med min tränare/lärare
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) Gjort en snöängel.
( ) Haft ett te-party.
(x) Byggt ett sandslott.
(x) Hoppat i en vattenpöl.
(x) Hoppat i en lövhög.
(x) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt ID.
(x) Tittat på en solnedgång.
(x) Varit med om jordbävning.
(x) Rört en orm.
(x) Sovit under stjärnorna.
(x) Blivit kittlad.
( ) Blivit bestulen
(x) Blivit missförstådd.
(x) Vunnit i en tävling.
(x) Gått mot rött.
( ) Blivit avstängd från skolan.
(x) Varit i en bilolycka.
(x) Haft kramp.
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt.
(x) Hatat mitt utseende.
( ) Varit vittne till ett brott.
(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.
(x) Skrivit ett kärleksbrev.
(x) Fått en önskan inslagen.
( ) Haft sex med ett djur.
( ) Smakat torrfoder till ett djur...
( ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
(x) Kysst en spegel.
(x) Sjungit i duschen
(x) Drömt att jag gift mig med någon.
( ) Slickat på en lyktstolpe på vintern.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) Klättrat i träd.
(x) Haft en koja.
( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
( ) Brutit någon kroppsdel.
(x) Fångat en fjäril.
( ) Fuskat på ett prov.
(x) Glömt någons namn.
( ) Sovit naken.
( ) Tatuerat mig.
( ) Piercat mig på annat ställe än öronen.
( ) Dykt djupare än trettio meter.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback