olivia: allting finns framför mig, se en dörr öppna sig, där ute så finns, där ute så är hela världen för mig

Idag har jag fått höra att jag såg ut att må jättedåligt på dreamhack. Nu ville jag bara meddela att det verkligen inte var så! Hade the time of my life så att säga. Dock så vet jag själv att när jag är trött så är jag otroligt lättirriterad och dryg, och jag vet att jag var det där med. Så nu vill jag bara be om ursäkt till alla jag var otrevlig/jävligt dryg/dödligt tråkig mot. Det är faktiskt mest det, att jag var så himla tråkig jag ångrar och jag hoppas att alla ni där ute förstår att jag inte var mitt mest awesome jag och kanske till och med kan tänka er att träffa mig igen. Nu när jag har fått tillbaka mina awesome incredible superhero powers.

Var nyss ute på en promenad i det alldeles underbara vädret! Förstår verkligen varför jag längtat till sommaren, man känner sig bara så fri att göra vad man vill.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback