olivia: det blinkar

Jag blev hungrig, så nu sitter jag med godisskålen. Inte särskilt smalt. Och inte särskilt smart av mig, jag har en förkylning som aldrig kommer försvinna då jag är ute varje kväll och på nåt sätt lyckas frysa varje kväll också.

Men det började bra. Först fick vi besök av ett sött litet par, och sedan av några bushiga grabbar som inte ens kunde hitta till lejonströmsbron. Under tiden grillade i marschmallows och chips. Ett tips: testa det. Chipsen blir jättegoda. Går också att grilla en marschmallow, bit bort lite av ytan så det kladdiga kommer fram och sedan sätta fast ett chips där. Det blir gott.

Som ni ser i inlägget under tog vi ju en massa fina bilder också. Fast eftersom jag är fotografen nr1 så är jag inte med på majoriteten. Tyvärr. Förstår er besvikelse, jag är ju ändå Olivia "Tard" Nilsson, the one and only. Stekarn nr1.


Little miss Awesome herself!! Fast på en enbart oseriös fjortisbild.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback