olivia: emma spelar nu, vi ska lana

Haha. Efter dreamhack trodde jag inte att jag skulle sitta så mycket vid datoirn på ett tag. Jag hade fel. Dessutom trodde jag att jag skulle äta lite nyttigt ett tag efter. Jag hade fel. Det enda jag har ätit sen jag kom hem är -ärligt talat- pizza och godis.

Idag väckte mamma mig och sa att det var bra väder. Jag studsade ut och satte mig och solade. 5min senare kom molnen som gör så att jag nu skriver det här. Jag kan skriva det i diktform om ni vill:

Jag vaknade och gick ut, då var det sol
sen kom det moln, nu sitter jag inne på en stol.

Nä nu ska jag gamea lite. Seal hunter. MÅSTE klara längre än till dedär pingvinerna:@

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback