olivia: kan man ha sån tur

Taggar dagen. Hoppas på bra väder, men enligt nån vädersida ska det inte regna ikväll iaf!

Igår hann vi med mycket. Vi överraskade Matilda på skolan med blommor, hämtade Albin från fritids, åt på O'learys där Matilda blev galet besatt av en tjendizz. Orkade inte fara hem så vi hängde på stan i nån timme, åt munkar från ica, drog till coop, vidare till leos lekland där vi lekte hela kvällen, hem till Lina och åt pizza. Rätt nice. Första gånge på leos också, premiär! Jag började må illa.
Tyvärr tog jag bara 4 bilder under gårdagen men jag kan dela med mig med tre av dem.

*Obligatorisk fjortisbild på cktoan*. Synd att den inte blev så bra.

Alltid jag bredvid stor GBgubbe.

Enda bilden jag tog där inne. Blev gal1.

Nu på morgonen har jag haft välsigt tråkigt, så nu har jag både en ful frisyr och festligt målade naglar. Känns bra. Snart ska jag fixa frillan normal igen, dra på mig nå kläder som inte är mjukisbyxor med ett kort linne och sedan fara till staden, Inhandlas ska tex: piratbyxor???? Mamma vill att vi ska ha med det på resan, så visst. Vet någon om det finns snygga  såna? För folk i vår ålder? För jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback