olivia: vad hände med det här, vars tog det vägen och hur ska man göra nu

JKAkdhakjs ja jag taggar DH men jag orkar inte skriva om det, så jag skriver om randomsaker som alltid.

Idag har det hätn en once-in-a-lifetimegrej. Jag hämtade mer mat på lunchen när det var blodpudding! Trodde aldrig att denna dag skulle komma men tydligen. Seriöst, att denna dagen skulle komma var ungefär lika troligt som att jag skulle gå men mjukisbyxor till skolavslutningen.

Jag har också hunnit med att bada, steka, "fläta" tre band och se Sandhamn där Gustav Kaffeentreprenör ville utöka. Nu ska jag drömam söta drömmar. I natt drömde jag om blodpudding men vi får väl hoppas att jag det blir nåt godare nu.

Hmm... sådär mycket smycken tar jag nog inte imorgon.

Kommentarer
Postat av: lina

följa varandra genom bloglovin?:)

2010-05-13 @ 10:04:48
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback