emma: suddenly

Senaste dygnet har spenderats i bergsbyn, med Olivia, Matilda och x antal till personer! Gjorde vad man kan göra´i bergsbyn, alltså inte så mycket, och fick därefter en, hmm... god natts sömn. Mycket trevligt! Under denna tiden så:

- var det enda vi åt pizza 2ggr, till lunch igår och till lunch idag och glass till middag igår.
- var jag 1cm från att dö, eller ja, i alla fall från att få SJUKT ont i huvudet
- hade jag det mest fettiga håret jag NÅGONSIN haft, jag lovar
- spelade vi fotboll i flera timmar
- ninjade vi med p8or, innan de blev för jobbiga så vi var tvugna att springa ifrån dem
- hade jag SKAVSÅR
- somnade jag tre gånger på golvet, två gånger på altanen och en gång i gräset

och ja............... the bildzZzZzZz;PppPpPpPppp






heh...grova:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Det var då inte små glassar!

2010-05-23 @ 22:27:52
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback