emma: how can I go on

Är helt Z1CK sliten just nu. Seriöst, helt z1ck. Mina händer skakar typ? Somnar direkt jag blundar. Hallucinerar. Vad är då orsaken till detta tillstånd?

Allting började igår.....
Nämen, jag, Olivia, Matilda och Lina skulle ju tälta i bergsbyn. Hade planerat att sova gganska mycket. Dock blev det så att Adam, Anton och Jonte joinade vårt tältparty, och eftersom adam aldrig kunde hålla käften så blev det heller ingen sömn. End of story. Btw. Åt upp 1,1 kg godis och åt på pizzerian också =ppPpPpPppp PEACE!

Bilder...................................






they were not really sleeping...........







HAHHAHAHA.. sa ju de, slitna



me go1ing gangstahhhhhhhhhhhhhhhh

vill bara skänka en tanke till dem som blev dödade av sina föräldrar när de kom hem. RIP.


 peace hejdå

Kommentarer
Postat av: ROBIN=DDDDDDDD

MIN ADAM MIN ANTON<3

2010-05-31 @ 19:00:53
Postat av: adam !!!!!!!1111

hur kan du säga någonting liknande om mig emma, och hur lyckas du ta en bild på mig? RIP!

2010-06-01 @ 00:23:35
Postat av: Antoni

HAHA HUR FAN HAN DU TA BILDER?:D

ÄLSKAR DIG ROBIN<33<33<33

VIll HA DINA FETTA KUK I MIN MUn<3<3<3

2010-06-01 @ 23:31:52

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback