emma: got your words on my mind, please let me hear them again

(skulle bli publicerat i förrgår)

MÅÅÅÅSTE måste göra engelskaläxan nu, ska ha redovisning imorgon och jag har knappt kommit igång. Jävla förbannade irriterande beroendeframkallande winter bells. Tar seriöst över mitt liv.

Andra roliga saker som har hänt senaste tiden:
- Någon snodde mitt busskort på skolan igår. Köpte idag ett nytt för mina sista peningar.
- Votade på snyggast.se idag med några av mina fina klasskompisar. Dessutom har vi gett randommassager hela veckan!
- Bilduppladdningen funkar inte!!!!!!

F.Ö vill jag bara hälsa mina vänner i klass Lisa på John Bauer gymnasiet. Glad att ni står ut med mih (och att ni är så jävla awesome varje dag)

hejdå

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback