emma: Kära skellefteåbor, ni är inte alla snygga

Ey yo bloggen!

Har idag spenderat min tid på stan och bränt i stort sätt alla mina pengar på???????? Storshopping på apoteket! Kanske var att överdriva men har i alla fall spenderat stora delar av kvällen med att försöka tvätta bort mitt ansikte, true story. Köpte även en jacka, LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV IIIIIIIIIITTTT!! Okej, har knappt testat den men den verkar helt ok.

Btw. Fick nyss en ny vän på facebook, status;) Kanske min soulmate? Man kan aldrig veta.

Btw 2. Är det bara jag som stör mig jävulskt jävla mycket på alla de här "Gilla så kommenterar jag ditt utseende mellan 1-10" grejerna på facebook? Det är fan i mig det töntigaste som uppfunnits. Vad är poängen, är det någon som VILL bli bedömd efter sitt utseende?

Btw 3. Fortsättning på btw 2. Förstår fortfarande inte grejen. Ingen vågar ju vara ärlig med det heller, för i sanningens namn - alla i skellefteå stad är inte en 8-10. Jag vet människor i våran stad som jag kan säga bara sådär är fula (typ 0,5), och jag tror inte att smaken är så olika att någon annan kan tycka samma människa är 8,5 snygg/10. THAT'S A LIE

Btw 4. Säkert någon som kommer störa sig på det här så faktiskt kan jag väl ärligt säga att nej, jag vill verkligen inte få mitt utseende kommenterat på en skala mellan 1-10. Jag vill inte bli bedömd bara efter utseendet och få veta hur fruktansvärt ful jag är! VILL INTE. VIIIIIILLLLLL INTE. Och ja. Jag stör mig på exakt alla andra som vill det! Och förövrigt stämmer det ju inte heller för ingen vågar ju säga den brutala sanningen?!?!?!

Btw 5. Fan va långt de blev.

Btw 6. Hehe. Säger ju att det alltid spårar med btw'n. Hihih

Btw 7. Käpte ett nytt nagellack idag! Kom på ikväll att jag inte vill ha så här stark färg eftersom jag tycker mina fingrar ser krokiga och skrynkliga ut då.



Ser ut som en 12-årig pojke. Vad tycker ni, 9,5 kanske? Snälla kommentera mitt utseende!!! Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Gebo

Du är lätt en 10a;) din kropp också, får specca in den lite mer imorgon tycker jag;)

2010-11-09 @ 00:19:43
Postat av: HANNA

BRA INLÄGG EMMA! :D

2010-11-09 @ 00:27:46
URL: http://hannanygrens.blogg.se/
Postat av: matilda

håller med!

2010-11-09 @ 13:25:25
Postat av: dängen!

hlr med om 1-10 saken... rätt löjligt egentligen:P

2010-11-09 @ 19:52:12

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback