emma: kärleksförklaring till en smiley



"Smileyn"

Denna smileyn är otroligt fin
inte nåt inavel efter giftemål mellan kusin och kusin
Den är allt från sneaky till söt
varje gång jag ser den går det genom mig en liten stöt
Och han kan klara av precis allt
till och med äta en jättepalt
Oj nu fick jag andra saker att tänka på
jo, sure visst, som om det skulle gå
Den finns i mina tankar hela tiden
iklädd underkläder utav siden
Oj igen, nu blev det too much information
jag måste lida av retardation
Ett ord som inte finns är dard
Smileyn är mer awesome än Olivia är tard!
Vart jag än mig i världen vänder
står min lycka i den här smileyns händer
Aja, nu finns inte mycket mer att säga
du om någon skulle världsmakt greja!

Av: Emma "Dard" Nilsson


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback