emma: so many things I want to tell you, none of them you'll hear

HOLA!!!!!!

Idag har min rygg blivit missbildad pga för mycket bärande av tung väska. Quasimodo here I come!

Ikväll väntar det match med f17, det blir spännande! Hoppas på att göra några mål så jag imponerar lite, hels av allt gör jag dubbelt hattrick (bara snygga mål ofc), är överlägset bäst och blir matchhjälte. Kommer förmodligen inte hända men äh, mirakel sker! Btw så står Olivia i min dörröppning och låtsas spela flöjt/saxofon, vet inte riktigt vad det ska föreställa faktiskt.

Förresten så ställde vi nyss in en resa till Luleå för att istället fara till Jörn. Oväntat! Hehe..



Ungefär såhär ser jag ut just nu (fast lite fulare...) Har som ni kanske ser inte helt oväntat gått in i vinterdepressionen! Har inte längtat. Trots det leker livet!

Kommentarer
Postat av: Hihi

GUD JAG VILL BARA HA DIG HÄR NU HEMMA OCH TA DIG!

2010-12-09 @ 01:43:02

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback