emma: you look at me with those beautiful eyes; I hear your beautiful voice, telling all those lies

Bonjour!

Har fläskat mig igenom dagen (har knappt gått en meter men ätit desto mer) och kommer troligtvis vakna upp som en fet panda imorgon. Verkligen kul! Imorgon är förövrigt dagen jag kommer bli famous, norran ska filma på vår träning. Varför? Därför att ingen kan motstå mig! (ELLEr för att en i laget kommit med i luciatruppen). Är luden och lite övermogen så det kommer nog bli nice.

Förövrigt nr 2 ska vi till brandstationen imorgon. Varför? För att jag är så smoking hot! Nä men studiebesök.

Förövrigt nr 3. Ska sova, här får ni en av de osexigaste bilderna ever (läste i en tidning att sarah jessica parker blivit utsedd till världens osexigaste kvinna men nog fan tror jag att jag tar priset). Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du som ska spela i luciacuppen i AWESOME jörn? :)

2010-11-11 @ 19:25:03

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback