olivia: nothing more to dream of

Eftersom de andra håller sig till bilder får väl jag hålla mig till ord. Dreamhack var kung, dock inte lika spårat awesome som förra gången. Vi var ju som sagt rosa kaniner, vilket betydde att vi hjälpte till med lite allt möjligt, mest med security. Fast egentligen tycker jag att vi behövdes i lek&scen för det var bara 1 (2) i det crewet och de anordnade typ ingenting, vilket många kom och klagade på oss för.

SÅ väd hände då? Jo bl.a så: spelade jag och Lina innebandymatch på lördagen, besökte vi ett annat lan på lördagsnatten där vi såg film och jag sov, lyckades vi skrämma några dreamhackare med våra ögon men mötte en som var bättre än oss på att skrämmas, vaktade vi sovsalen, fick vi makt och använde den (maktgalna!) åt på max, blev förföljd av någon utklädd till gammal gubbe och blev sen så skrämd att jag hoppade, drog bort benen och landade på knät. Såg codfinalen där fel lag vann. Upptäckte att  pepsi max faktiskt  ger en maximum kick. Vräkte godis för att inte somna på ett vaktpass. Anordnade två lekar, sötaste paret och talangjakt. Önskade jag har alltid velat träffa jimmy jansson och diggade sen till den. Fick rikligt med beröm av securitys TA och kommer förmodligen söka det nästa gång. Fick en bulle. Samt mycket, mycket mer.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback