emma: and once upon a time it wasn't a long lost dream



Oerhört cool. Alltid coolast på kvällen! Idag har jag förövrigt ätit: en macka, en subwaymacka och godis. HÄLSA ska de vara!

Andra intressanta fakta:
-Mitt ena öga är rött och svullet. 7kt nice.
-Nu har jag inte bara tappat luktsinnet (kan inte känna nånting) utan även halva smaksinnet! 7kt nice. 
-Idag pratade vi i timmar om komplex. Kom fram till att jag har haft komplex för allt utom mina armar och panna! 7kt nice.
-Såg ett tv-program nyss om en sekt som verkar ha tagit över en stad i the US? Som en rikigt skräckfilm. 7kt nice.
-Idag har jag haft fett och slickat hår. 7kt nice.
-Idag har jag fortfarande inte börjat på min novell som ska vara inlämnad på fredag. 7kt nice.
-I helgen är det dreamhack!!! 7kt nice!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 19:55:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback