emma: going forward, what's next in this world to conquer

Som svar till kommentarer: Ja, Olivia är numera brunett! SJÄLVKLART har vi tagit för- och efterbilder och dom kommer förmodligen ikväll, be so sure!

Denna dagen är förövrigt mycket speciell på många sätt:
- Allmänheten får för första gången se Olivia i mörkt hår!
- Första gången på gym!
- Spinning för första gången!
- Första gången på länge jag tränar innebandy!
- Första mentorssamtalet ever!
- Första gången vi jobbar seriöst på mentortiden!
- Första dagen på många år jag har längre hår än Olivia!

Cheeses, inte standard alltså. Mycket spännande. Dessutom ska Lina kanske färga håret! (Hon gjorde det igår också men det blev typ... ingen skillnad) Thecaregang goes nya vägar. Utom jag då, hehe. Kanske ska dra en sidecut? (OBSERVERA: SKÄMT!!!)



lolbilden... men i alla fall! The gal on this picture är inte längre blond!
Positivt eftersom:
- Ingen längre kommer blanda ihop oss!
- Jag är mycket snyggare....... skoja det blev faktiskt sjukt bra, tur att Olivia redan har en pojkvän så desperata jag kan trösta alla stackare som inte har en chans att förstöra den Olziska lyckan... heheh mohahHAHA *ondskefullt skratt*

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback