emma: i AM sick and tired

Ligger i min skönaste säng (dvs har två sängar och den här är den skönare av dessa) och ska snart sova. Var på vårdcentralen idag, fick 3 mediciner utskrivna! En av dessa var en nässpray, tyvärr verkar den inte funka så kommer bli att andas genom munnen inatt = när jag vaknar imorgon kommer den vara torrare än saharaöknen!! HAAATAR när det blir så. HATAR!!!

Förövrigt har ingen, INGEN sms'at ett kryapådig-sms, shame on you? shame on me? Är jag en så dålig människa???!?? Vet i alla fall att mina klasskamrater saknar mig på skolan;););) INTE. Definitivt shame on me. Måste vara en hemsk person.



jag 2008... SNYYYYYYYGGGGGGG(L)(L)(L)

älska ögonbrynen! hopknipna munnen (?)! att vi inte har fått nya dressar från innebandyn sen 2008<33<3<3

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback