emma: i need to start somethink new, something beautiful, something true

Jag har ganska tråkigt, kan jag informera er om. Hittade en såda här lista och tänkte WhaATTA hELL, så here you go ladies.

Är du en bra flickvän: Skulle vara den bästa någonsin!
Vad heter du: EMMA
Kallas: Emma...
Varför: FÖR att det är mitt namn och jag har inget smeknamn!!
Vad har du gjort idag: Sett på tv och ätit
Vad ska du göra ikväll: Se på tv och äta!
Vad vill du helst ha nu: en kram.. skämt åsido, en riktigt jävla bra nyhet!! 
Var är du nu: In my holy bed
Saknar du någon nu: ja det är klart jag gör, på 2 dagar är ju de enda människorna jag träffat min familj
Röker du: NEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ NEJ nej och åter NEJ
Vad har du för planer till helgen: Se våra matcher, äta och se på tv
Vilken färg har du på dina underkläder: vita
Längtar du till nästa födelsedag: Ja det är klart:P:P:P:P 
Vem pratade du med senast: min familj vid matbordet! 
Vad pratade ni om: Eh... typ idol... 
Vad gör du just nu: får kramp i högra armen:) 
Är du pinsam på fyllan: är jag alltid  
Är du blyg: var blygare förr men antar att jag är det fortfarande 
Vilken tid gick du upp idag: typ halv 9, fattar inte varför jag inte kan sova 
Vilken låt lyssnade du senast på: de var så länge sedan, kommer inte ihåg :$ 
Har du sovit i din egen säng inatt: svaret är ja! 
Har du glasögon: svaret är nej! 
Bor du i Sthlm, Gbg eller Malmö: Definitivt inte! 
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag: Svar nej! 
Är du homosexuell: Nej faktiskt inte! 
Vad tycker du är äckligt: Stark lukt 
Vad såg du senast på tv: Navy CIS om det nu heter så.. 
Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det: Pappa: Är du hemma idag? 
Är det lätt att förföra dig: OM någon försökte så kan jag väl avslöja att det inte är svårt alls.. 
Hur svarar du i telefon: HallÅ? 
Vad har du för intressen: äta, se på tv 
Vad är du rädd för: tjejen ur The Ring och spöken (ja det är sant) 
Har du gott bordsskick: Eh nej ;P;P 
Vad är attraktivt? snygga armar och fina ögon :] 
Vad spanar du först in på en tjej/kille? Se svaret ovan. Armar och ögon! 
Hur många har du varit olyckligt kär i? EEEEEEEENNNNNNNNn 
Brukar du komma i tid? Svar ja! 
Hur känner du dig nu? Lite sjuk, ynklig, ÄÄÄCKLIG, ofräsh 
Vanligaste färg på dina kläder? SVART. hade förr inga svarta kläder, så jag panikköpte. har nu vuxit ur dom andra så det är svart för min del! 
Kan du laga mat? ibland:) 
Vad pluggar du? Eh..? Idrott och hälsa :$? 
Är du aktiv i skolan? Ja! Jag är awesome! 
Hade du en bra kväll igår: njä, jag såg på tv och åt 
Har du någonsin haft något jobb? sommarjobb och typ endagsjobb osv 
Hur mycket krävs för att du ska bli full? säkert inte mycket

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback