emma: is there anybody there


HEJ bloggen. Kul att vara tillbaka, känns som om det var ett tag sen vi sågs. Men det absolut värsta jagvet är att blogga och veta att man inte ha någon bild att lägga in, dock så tog jag tjuren i hornen och tog några! Tyvärr hade jag ju ingenting att ta på förutom allas eran favorit - moi. Resulterade i ett par skitsnygga bilder, men det är ju så ni är vana att se mig.... heh ja jag är ju alltid gourgeos, så sant som det var sagt.

Vad har hänt den senaste tiden då? Eh.. jag fick min 400-ade facebookvän!! Det är helt otroligt hur många vänner man kan ha online och hur lite man kan ha irl. Kan i alla fall glädja mig med att cirka 390 av dessa frågade mig, och jag cirka 10. Fast jag tror inte det är så många. Är inget fan av att skicka vänförfrågningar på facebook!

Utöver detta så är jag fortfarande förkyld, sämst i Track Mania och - hör och häpna - fortfarande ett skämt i dängen (FAST JAG SATTE ETT MÅL IDAG, på självaste dängen! Kunde knappt tro det själv)

Kommentarer
Postat av: Dängen

otroligt men sant!

2010-10-07 @ 22:22:53

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback