emma: left here in the cold

Sjuk igen, underbart! Har varit förkyld i ungefär en månad nu, och idag slog den till med ny kraft!! Jag blev sjukt lycklig. Vet inte hur många träningar jag har missat på senate tiden, känner mig typ som en f10a som har nybörjat då jag har tränat, kan knappt hålla i klubban längre. Love life. DESSUTOM har jag varit hemma hela kväller och sett på tv, trots detta missade jag det enda programmet jag följer - Grey's anatomy. Istället såg jag en kass actionfilm. Jag hatar actionfilmer.

Imorgon blir det antingen skolan med redovisning och matteprov, eller ligga hemma hela dagen och bara dö. Möjligtvis fara till vårdcentralen. Vad som än händer blir det ju underbart!!!!!!!!!!!!!!!11111

Godnatt.


På tal om inget: en snygg bild på Olivia!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback