emma: tomorrow when the sun goes down

Trots att jag nyss skrev till en classmate på msn att jag försöker se det positiva i livet så har jag x antal saker att klaga på , så beware (varning till känsliga läsare)

- Såg AIK- Timrå med mamma ikväll. AIK förlorade. Kul.

- Det har gått hål på mina nya byxor???? Mellan benen, how fun is dat? Och hur gick det till? Frågorna är många.

- Jag har fått världens jävla största finne i pannan, befarar att jag kommer förlora maktkampen..

- Är så jävla less på mitt utseende. Jag hade en period där jag tyckte att jag ändå såg bra ut - en där jag tyckte att jag funka - en där jag verkligen inte brydde mig alls och nu en är jag vill döden dö varje gång jag ser mig i spegeln.

- Min stortånagel har gått av på två ställen......

- Har bitit sönder min underläpp så nu svider det, fätt najs

- Är FORTFARANDE förkyld och får inte spela matchen på lördag. AaAaaaAAwesomeness?

- Är helg imorgon och det enda jag har att se fram emot är att se på vår innebandymatch och sitta hemma och äta godis.



Detta var i somras, superhot. Sedan dess har det gått spikrakt neråt (ja i know, unbeliveble?!?!)

Kommentarer
Postat av: matilda

du har ett ovanligt bra utseende emma, du skall vara glad! (försöker att inte låta som alla 96:or som kommenterar alla tjejers bilder ba: ååh ge mej ditt hår<3 FAN VA SNYGG GUMMAN osv)

För jag är helt ärlig..

Olivia och Lina, ni ser inte heller så pjåkiga ut btw;)



Aik vinner imorgon mot linköping ska du se<3

2010-10-08 @ 19:17:12

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback