emma: trött_tjej_orkarinte




Ungefär såhär snygg var jag idag! Ja, dvs, såg ut som 12 år med något slags fel. Men nog talat om det.

Drar till umeå imorgon och spelar match TaAaaAGGgGgGgAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Måste dock sova nu, borde egentligen ha gjort det för LÄNGE sedan eftersom jag ska upp 7 imorgon, men har man världens sämsta tidsuppfattning är det inte alltid så lätt att lägga sig i tid, OK? Och OK, jag vet att jag har klagat så mycket på mitt utseende på sista tiden att det börjar bli tjatigt men OM det skulle vara så att någon kommer till holmsund imorgon och ser oss spela (vet att vi har läsare i umeå :P) så TITTA INTE PÅ MIG. You'll go blind. Beware.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback