olivia: don't think you ever will know how much I actully care about everything we share

Sitter och degar i sängen, smsar med Matilda som vanligt. Hon tycker jag ska byta till telia refill, tror jag ska göra det eftersom det inte verkar finnas några nackdelar med det!

Idag trodde jag iaf att jag inte hade några planer, men icket! Mamma och Albin hade sittplatser på hockeyn men Albin blev sjuk så nu ska jag och Emma dit istället>> Sneaky! Tror jag borde duscha. Möjligtvis borsta tänderna också. Och kanske ta på mig lite snyggare kläder.

Imorgon är det ju förresten bortamatch mot Holmsund, gr8! Enda dåliga är att bussen går halv 9 imorgon bitti, blir inte så sent ikväll inte. Inget lan!


Konstigt att jag hatar det här^?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback