emma: no words to describe the indescribable

Börjar få riktigt jävla ont i halsen, igen. Perfekt slut på dagen. Olivia drog till bergsbyn för att roa sig och jag har suttit här hemma och tittat på idol. Imorgon ska hon spela match och jag ska titta på. Just nu är Olivia i toppform medans jag är en oformlig degklump som inte kunnat träna ordentligen på 6 veckor på grund av förkylning. Vem drog det längsta strået?

God know I'm not living the dream just nu, så SNÄLLA, snälla, kan inte någon där ute säga något roligt som får mig på bättre humör (eller ännu hellre dör av lycka)? SNÄÄÄÄLLLA? *väldigt söt min* Lyckas jag verkligen inte charma någon??




sommaren & vintern 2008. Båda bilderna legendary!!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback