emma: and I would be true

I mitt förra inlägg skrev jag om att jag ser ut som 40 år. Pappa håller visst med om detta eftersom han har köpt en anti-rynkkräm till mig! Tack Pappa.

Annars så hade vi typ måbra-dag i kyrkan idag. Den bestod mest av att kramas på sittunderlag och säga snälla saker till varandra. Typ. Har haft ont i huvudet hela dagen och varit sjukt lättirriterad och för det mesta otrevlig. Har även fått veta att de flesta av mina klasskompisars första intryck av mig var att jag var en jobbig fjortis! Sjukt nice att veta. Tyvärr svarade flera nej på frågan om de ändrat åsikt om någon i klassen sen första dagen.



Sjukt cool! Och snygg....... varför var jag söt förr men ser nu ut som en kamel drabbad av galna ko-sjukan? Fattar inte. Fick även halsbandet av pappa, ska ge tur, man kan ju hoppas?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback