emma: as if I knew you

Är home från HAJKEN nu! Det var rätt awesome (klassen är ju wonderful) och 1000 gånger mer awesome än jag hade föreställt mig. Natten spenderades med stjärnskådning så nu är jag nådigt trött, ska troligtvis på träning sen om kroppen tillåter detta!

Mobilförbud rådde somsagt, bilder kommer KANSKE sedan peace hejdå

VÄNTA! Ett btw. Olivia påstod i sitt förra inlägg att vi som var ute under natten frös ihjäl. NOT TRUE! Typ alla andra som var ute gjorde kramhögar på marken (?) och jag frös faktiskt inte så mycket, även om jag bara satt still och skakade!!!! Skaka don't necessarly (stavning?) means frysa ihjäl. Jag frös bara lite. OK.



Ehh ja.. på skolan!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback