emma: jag kommer aldrig komma över dig 2

AHHH!!! SERIÖST!!! Gjorde världens jävla största fail ever på matchen idag (slutade 4-4 förövrigt, vi skulle ha vunnit, var tusen gånger bätte no kidding..) 1 minut kvar av matchen, står 4-4. Får jag friläge, målvakten är helt lost in space, står i korvkön, jag har bollen under full kontroll, jag är iskall, fullständigt skärpt, en meter från målet och jag MISSAR. Lovar. Detta kommer förfölja mig hela livet.

Förövrigt känner jag att matchmaking pågår runt mig. Börjar känna mig lite lonely och ganska misslyckad, tur att jag och Lina kan vara wild and free tillsammans! Synd att hon skadade knäet idag och kanske inte kan vara lika wild på ett tag...:( Jävla flodhästar vi spelade mot idag alltså, helt sjukt. Fast dom spelade seriöst fair och var aldrig otrevliga. Tråkigt, eftersom jag alltid är otrevlig mot dom andra på planen, då känner jag mig bara evil, hehe..


snygg bild som inte har med någonting att göra - spelar ingen roll, snygga bilder är ALLTID ok!




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback