emma: jag kommer aldrig komma över dig 3

Godmorgon!

Har just ätit galet mycket gröt med ännu mer galet mycket socker, jag vet verkligen hur man förvandlar något nyttigt till något onyttigt! Idag ryktas det om skolfoto, är det sant kommer jag dö en plågsamt långsam död. Mina ögonbryn just är något man inte vill träffa i en mörk gränd och mitt face gör seriöst uppror.

Mitt hår har blivit sådär överdrivet slitet över en natt, en specialitet á la Emma "kanske inte så awesome just nu" Nilsson. För att inte tala om mina kläder?? Jag tror modefreaks runt om i världen inte ens skulle vilja skänka bort dem. De skulle förmodligen eldas upp för att sedan begrava askan.

Eh. Ska nu gå och tämja monstret inside of me, OM DET GÅR. Jag tvivlar. SÅ till alla som på något sätt kommer vara i kontakt med mig idag; BEWARE

HEJDå



Nån annan gång jag inte riktigt lyckats tämja monstret... OBSERVERA LÄNGE SEDAN, LÄÄÄÄÄNGE SEDAN


Kommentarer
Postat av: unknown

hur känns det att ibs blev trea i norrlands? visst skulle ni ha kommit längre?:D:D

2010-09-27 @ 12:00:29

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback