olivia: every day is one more day away from what used to be

Snart ska jag dra mig mot skolan och lunch. Känner mig lika lyxig varje måndag då vi har sovmorgon till kvart i 1. Dagen ska bestå av ett studiebesök men vars det är har vi ej fått information om än.

Förresten hände äckligaste saken på cupen, äcklas bara jag tänker på det. Jag hade fått en såndär "lös hudflik" på tummen, ni vet som bara går djupare om man ska ta bort den. Hade misslyckats denna gång och det var rätt djupt. Sen sprang jag på planen då jag på något sätt lyckas riva upp det ordentligt. Sate vad äckligt, uscuschusch äcklas av att riva ett sår på mig själv. Åh jag känner hur det kändes bara jag tänker på det.. Men värre var det en gång på Åhléns då jag råkade riva upp ett sår på mig själv bara sådär. Äckligt.



Det där var dock INTE mitt eget fel.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback