olivia: stay forever

Borde ligga i sängen men sitter istället vid matbordet och väntar på att Emma ska duscha färdigt. Har vräkt i mig mat medan Emma har stretchat, och dessutom har vi anmält oss som crew till dreamhack! Ganget, nör ni ser det här: anmäl er med! Skrev iallafall världens smörigaste ansökningsbrev så blir vi inte antagna nu är det bara pga av åldern. Ingen kan neka det brevet, lovar er att jag ansträngde mig mer än när vi skulle skriva ett brev till vår mentor.

För övrigt spelas nu Hero of war på radion. Pappa ska gå och lägga sig. Matilda svarar inte på mitt sms. Jag har blå naglar. De sjöng "I told them to stop, but then I joined in". Klockan är 22.22 och jag önskar  att *******************. Ni får inte veta för då kan det inte gå i uppfyllelse. Nu ska jag lägga in en bild. Låten tog slut!


Greetings from Tardidus.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback