olivia: you can't have it all

Jag hatar att man tog allt för givet på sommarlovet. Att alltid ha tid att göra vad man ville, kunna göra det osv. Om det inte gick idag så kanske imorgon, eller dagen efter det. Har knappt tid över längre. Nog för att det för det mesta är innebandyn som tar tid och den kommer jag aldrig, aldrig ge upp, men ändå. Jag saknar tiden då jag inte behövde försöka tvinga fram tillfällen att göra annat, som att ha crazy minilan, fara långa sträckor lite bara-för-att, chilla på random plats och bara leva livet. Ungefär allt som jag förknippar sommaren 2010 med. Kommer aldrig glömma.


Kanske sova på en studsmatta?
- jag saknar dej


Kommentarer
Postat av: matilda

hmm. jag undrar vad de var på min panna. Haren var på kinden>_>

2010-09-09 @ 21:34:26

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback