olivia: everything we fear becomes the truth

Eftersom vi var på hajk så hade vi halvdag idag, mycket chill med utvärdering av hajken, sen hamburgare till lunch. Efteråt drog idrott och hälsa såklart på ica (standard) och sen vandrade tre vilsna flickor runt på stan och gjorde allt och inget. Eller, pratade med gamla klasskamrater! Och tittade om team sportia hade fått in klubbor, men nej inte idag heller. Har väntat i ca. en månad på min beställda klubba, olIViA iS GOInG cRaZY!

Nu väntar jag på att Matilda ska gympa färdigt, fara hem och sedan komma hit. Vi ska äta middag! *ovanligt med mat*. Lyssnar också på låtar jag lyssnade på i höstas/vintras, allt konstig musik det var. Får alltid en konstig känsla när jag lyssnar på låtar jag lyssnade mycket på förr, just nu är det Hero of war och då tänker jag på när Matilda fortfarande bodde med oss och vi var i köket, för där är radion alltid på och den spelades ju jämt på radion. Jag saknar det så mycket. Impleusible.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback