olivia: forever I know, all that I wanted, to hold you so close

Känner att uppdateringen från mina sida har varit botten, men har inte haft tid (skola, träning, födelsedag). Eller okej. Senast efter middagen dissade jag datorn för en liten powernap. Ångrar ej valet.

Förresten kände jag mig jätteuppskattad igår, när folk jag inte pratat med på år grattade mig på facebook (bland massa andra som jag faktiskt pratar med då.) Men gladast blev jag ändå när människor som faktiskt står mig nära förklarade hur mycket jag betyder för dem - tänk om folk kunde göra det oftare? Vi skulle leva i en lyckligare värld.


heh.. snygga

Hade såklart 32 ljus på tårtan, det var shiny

mhm, mästarna

Emma var glad


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback