emma: come alive, unleash what's needed to survive and you will go further than anyone

Bonjour! (se där, jag kommer trots allt ihåg LITE franska)

Efter lite massage av mamma och linimentet på så är jag nu på topp and ready to play! Klockan 4 spelar vi mot Skellefteå IBK och jag är så sjukt taggad!!!!! Vårt lag idag är däremot ett i panik ihopplockat lag av de som tränat på den senaste tiden, rätt förvirrat är det men jag spelar ju med mitt gang så det kommer bli gr8 i vilket fall. Ska nog strax dra till edda för att checka läget ett tag, tror det ska spelas matcher där hela dagen med tanke på att det är cup i helgen.

NU: bilder from hela september, olivia klagar på msn









hah alla var seriöst lol men fred var med er

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback