emma: make life work

Ligger i sängen och känner mig lite konstig! *lol*

Nämen, pratade nyss igenom en del saker med mamma, BEHÖVDES, bland annat om hur jag ska få tillbaka min motivation för att spela innebandy. Har varit helt off senaste tiden och det går ut över andra eftersom jag blir på ett förjävligt humör, plus att jag mår dåligt av det. Jättekonstig känsla, kan inte förklara riktigt, men det löser sig väl så småningom. Har seriepremiär på söndag iaf, mot Umeå City. Spännande!


Nu ska jag nog... sova. MMMM (MY MOTHER MADE ME!). Olivia har inte ens kommit hem från division1träningen jag valde att inte fara på, PGA det kändes förjävligt 876&/¤#) nog om detta.




Från skolan idag. Älskar hållningen! Och facet för den delen.. glöm inte hundraåringens händer! Ja hela bilden är ju faktiskt en pärla.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback