emma: remind me of never letting you in my life

Som sagt, hemkommen från Umeå. Är så sliten att det finns inte, har ont typ överallt (fick ta mycket stryk, måste grova till mig!!!) och är halvförkyld. Cupen gick väl.. bättre än förväntat, kanske inte för mig individuellt men. Nästa vecka nångång får vi veta om vi blir uttagna till division 1, är väl inget jag förväntar mig eftersom jag enligt mig själv inte kan spela och är helt lost på banan. Men vi får väl se!

Ikväll väntar födelsedagsmiddag hos mamma, gott förhoppningsvis, jag är döhungrig, riktigt jävla utsvulten faktiskt

en lolbild för att förbättra inlägget, togs i vintras, observera sängkammarblickarna och att vi alla såg ut som brottare


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback