olivia: you feel it deep within

Idag på träningen (den andra, med div1) fick vi veta lite mer om hur truppen kommer bli (och vars vi ska spela). Tydligen ska vi träna med div1 som vanligt, kanske spela ibland, men ändå vara skrivna i div2 så vi kan spela matcher med dem med. Förvirrat. Men alla är dock överens om att vi inte kan träna alla träningar, som är ca. 2 varje kväll. Hhaha, eh ja.

Ok jag vet vad ni tänker "tror hon jag ska bry mig för det gör jag INTE" men det är väl det som upptar större delen av min tid när jag inte är i skolan så därför finns det inte så mycket annat att skriva. Man ska väl ändå skriva om saker som intresserar en, finns så många om mode och foto så dags med lite förnying kanske!

Vad ska man säga... alla blompisar är beroende.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback