emma: a second and forever is lost forever


Dagens...
Bild: I fredags när jag fick sista delen av en Japp. Lyckliga tider!
Klädsel: Svart tröja och jeans. Standardklädsel
Händelse: När Olivia skulle låtsasbitchslapa mig. Hon misslyckades så hon slog mig HÅRT. Riktigt hårt.
Känsla: Har varit glad hela dagen på grund av anledningar jag skrev i mitt förra inlägg, har dock känt mig riktigt flossig too..
Populärhetsstatus: Inte så hög, alla blev typ irriterade när vi försökte spela in filmen :$ Men ändå OK!
Gilla: SOOOOOOOLEN och att livet är så awesome atm
Ogilla: Min förmåga att överanalysera allt och oroa mig way too much
Nästa händelse: Ska på träning!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback