emma: det är galet galet galet galet galet nice väder ute idag

Första dagen på lovet och den verkar bli AWESOME!
- Sov 8 timmar så jag är utvilad
- God frukoost
- Inatt sov jag och Olivia i bäddsoffan, vi vaknade av att jag råkade stryka henne på kinden
- GAAAAAAAAAAALNASTE VÄDRET UTE IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaa, gårkvällen började för övrigt med att jag, Olivia och Matilda grillade, hade inte så mycket ved dock så den slocknade ganska snabbt. Sedan for vi vidare till palle och såg the grudge, trodde den skulle vara HUUUR hemsk som helst men det var den inte. Kan ha berott på att jag somnade haha :$



Några av dem jag umgicks med igår!

Kommentarer
Postat av: xD

mattegeniet i mitten

2011-04-16 @ 16:08:33

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback