emma: you're like a fire that's burning inside

Helzo!

Har haft en kunglig tid sen jag senast skrev, underbar helt enkelt. Exempel:
- Gjorde sista matteprovet! OK det var inte roligt, har aldrig gått så dåligt men..
- Tränade för första gången på jättelänge. Fick sjuk träningsvärk!
- Var med Adam, det var epic!
- Skulle gå till stan och hämtade cyklarna, träffade helt random Hanna och Lina och så då var vi med dom ist, var epic!
- Skrev färdigt min skräcknovell, didn't think this day would come.. Den heter Ute och cyklar för någon intresserad och handlar om Mannes gulliga katt. Okej, skämtade med det sista. Den heter Rättare.
- Igår var vi med Matilda, for och såg Palle spela fotboll, spelade fotboll med han och Martinsson, for till oss, for och grillade med alla möjliga och omöjliga människor, var sjukt awesome!

Idag är det ju obviously Valborg och jag anar att en epic kväll är incoming, tyvärr sov jag bara 6 timmar så¨jag har typ en 60-årings ögon och ont lite överallt, men jag tror på det bästa!

BILDER från igår:


Snyggis-Olivia! En dålig sak som har hänt är att facebook har avaktiverat hennes konto pga hennes namn (Olzivia Dabeast Isflyinginthesky) . RIP OLZIVIA!


"Modellbild" på Martinsson när vi väntade på Palle som duschade >->


Grillningen, underbar avslutning på 29 april/ underbar börjanpå valborgs haha ;)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback