olivia: it will fade away but always remain, when it's not right it's you

Så sjukt fint  väder det var idag, satt ute i shorts och linne. Crezzy nice liksom. Tyvärr så kan man ju inte dricka vattnet så fick ta mjölk och svalka mig med, funkar inte riktigt:/ Dessutom har pappa blivit sjuk av det och jag och han brukar alltid bli sjuka samtidigt så jag fruktar för min hälsa..

Ska snart bege mig mot Vitberget och Sofias place, några ur laget bestämde sig för att spendera kvällen tillsammans! Eller det var faktiskt mitt förslag, har blivit lite av en Styrare. Synd att jag känner mig sjukt äcklig och ful och inte kommer att göra nåt åt det, men tror laget har sett mig i värre skick faktiskt ;-) Stackars satar


Min syster. Fin.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback