olivia: never stopped to think but neither did you like an unstoppable story going on and on to something wrong


Oh tell me WHYYYY jag är så snygg ibland? Ja men över till viktigare saker. Har gjort det sista och slutgiltiga matteprovet idag, det gick sämst men det betyder hur som helst att det är slut på matte A för min del! Obeskrivligt skönt.

Förövrigt tycker jag att vädret har passat ganska bra med att bli sämre nu när vi har skola igen.. Brukar ju vara tvärtom, på helgerna kan man tro det är februari igen och på skolan sitter man inne och längtar ut till 35 grader och sol.

Åh... åt två hamburgare till middag, brukar vara ingenting men jag mår så illa nu! Jag skall walka det off snart. Ska till mamma!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback