olivia: we were just kiiiiiiiiiids in loooooove the summer was full of mistakes we wouldn't learn from

Ja, om ni har läst Emmas föregående inlägg vet ni ju allt om min natt. Då kanske ni förstår att det inte var min högsta önskan att börja dagen med en promenad, men lik förbannat var vi tvungna att gå från mamma till pappa den LÅNGA vägen. Tur jag hade laddat upp med en västerbottensmuffin och en godis jag börjat äta på igår men glömt bort..

Är förövrigt brutalt äcklig just nu, stort behov av en dusch. Men vi får se hur det blir med det! Älskar vädret så vill inte slösa tiden på att duscha. (Och så sitter jag här inne iallafall:P)

Hehe Emma valborgs i åttan tror jag, snygg som vanligt. Snart valborgs ftw=snart maj=snart turkiet=snart sommar!!!! !! ! !  ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Lika bra som en lättskalad bapelsin

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback