olivia: we're looking up at the same night sky and keep pretending the sun will not rise, be together for one more night somwhere somehow

Ska snart ta mig i kragen och bete mig som den riktiga kvinna jag är: ska städa och laga mat. Mormor och morfar kommer nämligen på påskmiddag idag, jag och Emma fick ta hand om efterrätten.

Gårkvällen blev inte särskilt sen alls (men vi hann ändå gå en promenad på en jätteläskig väg) eftersom vi hade synundersökning idag klockan 10, har uppenbarligen en helt ypperlig syn så det är no problem med det. Har förutom det hunnit läsa ut en bok (blodläge) och börjat på en ny (vet ej vad den heter) och bättrat på brännan lite ute i den gassande solen. Har typ en magisk framsida där solen alltid lyser och vinden aldrig blåser, där börjar sommaren nu.

Jag och Emma lyssnar på The party song, den er kung

Saknar tjejen på den här bilden, hon har ?bra? nyheter till oss. Hoppas på bra annars blir det derpressionen sen

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback