olivia: when I'm not with you I lose my mind, give me a sign, HIT ME BABY ONE MORE TIME

Ja. Som ni förstår på rubriken så lyssnar jag just nu på ...Baby one more time. Jag skriver detta bara för att klargöra att NEJ; jag har inte helt bytt musikstil. Men den låten är faktiskt bra då det är August burns red som gör den. Precis som att jag brukar lyssna på When I grow up (nu med Mayday parade) och What goes around (med Alesana).

Det känns tråkigt att lovet snart är slut men ändå skönt för då är det snart sommarlov! Och Turkiet! Längtar. Men har också kommit på mig själv med att redan börja längta till nästa säsong (nu pratar jag alltså innebandy). Även om alla våra äldre spelare kanske slutar och laget går helt under så ska det bli så roligt!

Det här känns dock jättenyligt, även om det börjar vara ganska länge sen nu faktiskt. Den här tiden på året brukar alltid gå som mest sakta men så har det verkligen inte varit i år!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback