olivia: I know you love them, the one and only listorna.. cause my dreams are all blind only for you eller nåt sånt

Vänner och livet
Hur vill du dö: Lycklig?
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag måste väl säga Emma om vi räknar henne till mina kompisar
Vem får dig mest att skratta: Jag själv. Skrattar alltid åt mina egna skämt. Annars ligger alla på delad andraplats, mina vänner är awesome
Vem är blygast: Asså blyg... jag vet inte. Ingen sådär särskilt. Apic den där nyårsen för ett år sen drygt ;-) 
När grät du mest: Om man tänker på hela livet? EEEEH det finns så många olika tillfällen då jag helt torkat ut.
Vad är den bästa känslan i världen: att känna sig oersättlig
Vart vill du bo i framtiden: På ett awesome ställe, vet inte riktigt vars det är än
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Ja jag vet faktiskt ärligt talat inte.

Har du någonsin..
Varit kär: Det har jag
Blivit dissad: Hehe vem har inte? Blivit så galet dissad ibland
Rymt hemifrån: Nä det har jag inte behövt
Föreställt dig ditt ragg naken: Inte särskilt ofta
Skolkat: Faktiskt inte. Aldrig. Inte en endaste gång.
Gråtit i skolan: Gillas det om jag fått något i ögat?
Spytt i skolan:  NEJ! som tur är
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Brukar inte göra så dumma saker, och jag brukar inte skratta åt det sen heller-..
Druckit: Ja tänka sig!
Retats: Haha alltid, varje dag. Inga undantag.

Du
Svär: Svor aldrig förut, men har fått den dåliga ovanan av mina bushiga klasskompisar.
Dushar dagligen: Oftast
Sjunger i duschen: Nae, faktiskt en av få gånger jag brukar hålla käften. Ibland händer det dock

Den senaste personen
Du pratade i telefon med: Mamma!
Msnade med: Matilda, men hon slutade svara
Du kramade: Matilda! Standard
Du skällde på: Emma igår när jag skjutsade henne på cykeln

Senast du
Filmen du såg: The amityville horror
Drog ett skämt: Allt jag säger är typ skämt.
Sång du sjöng: Anywhere but here "secret love, my escape, take me far far away" osv

Brukar du
Titta på dig själv i spegeln: Ja faktiskt
Ha ångest: Nästan aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Brukar inte ta medicin
Drömma mardrömmar: Då och då
Drömma sexdrömmar: Händer faktiskt inte alltför ofta
Hata folk: Jag är typ inte kapabel till det. Eller så har jag ingen att hata än!
Lita på folk: Ja alltid! Är så gud förbannat godtrogen

Vem
Vill du slå: Det finns många!
Vill du kittla: Tycker det är tortyr, så vill helst inte utsätta någon för det:/
Vill du prata med: Vi säger som Emma, då kan min önskning gå i uppfyllelse vilken sekund som helst!
Vill du vara som: Jag duger
Sårade dig sist: Emma, när hon sa att jag inte blev Miss Universum på den där bilden.
Fick du sms från senast: Matilda tror jag! Före det Peter, vår tränare. DMmatchen blir på onsdag som vi trodde, halv 7 på edda. (Ja, det här är reklam)
 
Har du
Tvångstankar: Nej, har lyckats tvinga bort dem!
Några piercingar: Öronen om det gills?
Egen dator: Hehe ja, men gamle kära dell håller på att lägga av:(
Bra självförtroende: Ja, vet inte vad som har hänt men på sista tiden har jag blivit awesome enligt mig själv också!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Till AIKspelare.. Sa det till Matilda i natt nångång också tror jag!
Dumpat någon: Nej det har jag inte
Gjort något olagligt: VA??? Hur kunde du veta.. ja jag cyklade utan hjälm innan jag var 15

Hur
Går du: Oftast snabbt
Fördriver du tiden: Vad tror du jag gör nu? Annars ligga i sängen och stirra i taket när jag lyssnar på musik 
Ofta bäddar du sängen: Inte oftaa alls, typ varje torsdag
Ofta diskar du: Mycket sällan
Ofta städar du: Varje torsdag typ
Många stör du dig på: Det är ett antal, men på skolan pratade vi om att man inte kan ändra på nån annan utan bara sin egen syn på dem och efter det så har det faktiskt blivit färre.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback