emma: bilskivan höll hög klass

Hejsan!

Överlevde resan, shoppade tills vi droppade och åt huuuuuuuuur god mat som helst. Helt okej! Kom nyss hem från träningen, OMG jag har en del att jobba på säger jag bara.. Har iaf helt galet mycket träningsvärk nu men de är rätt! Köpte nämligen en tröja som var så tight att jag känner att jag måste loosa några s.k. "sommarkilon", och de kvickt. Snygg tröja needs to be used!

AJa. BILDER
Olivia på ikea!
Mamma var jätteförväntansfull när Olivia skulle testa en one-piece (PÅ SKOJ DÅ, ni vet att one-piece står högst upp på min hatlista).

Olivia och Albin vid middagen.

Den EXTREEEEEEEEEEEEEEEEMT goda förrätten , omg typ det godaste jag har ätit på en restaurang i Sverige.

Olivia på vår romantiska strandpromenad.

Rolig bild i hissen hihi..

Ubersnygg bild på mig när jag håller i en vandrande pinne (fast de var iofs när vi var hemma men den var ändå värd att visas).

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback