emma: EN OK SAMMANFATTNING FÖR DEN HÄR SOMMAREN

Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja ofc! Gick på krogen ;) Men ja, massa saker.




Vilka länder besökte du?

Sweden!


Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

rrrrrrroadtrip! Nä men typ en resa någonstans.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?

21/7


Största misstaget?

Att inte göra mer om dagarna



Har du varit sjuk eller skadat dig?

Tror ej det:)

Bästa köpet?

kan seriöst inte komma ihåg en enda sak jag har köpt i sommar


Sommarens väder?

Typ det bästa under min livstid?


Vad spenderade du mest pengar på?

shoooooopppppping

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vädret, kompizarna:P Adept!





Sommarens låt?

The lost boys - Adept / The Island pt 1 - Pendulum


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Ledsnare typ, eller IAF jämfört med förra sommaren


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts, varit på äventyr


Vad önskar du att du gjort mindre?

Suttit hemma ;)


Hur tillbringade du midsommarafton?

Party and party and yeah! Nä men med vänner typ




Sommarens favoritprogram på tv?

Inte tv på sommaren!


Böcker du läst den här sommaren?

En hel del, omg vet inte hur många.. vissa veckor 2/dag



Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Vet ej, typ Adept.. Eller jag lyssnade på dem förr men efter att jag såg dom live blev det ett REJÄLT uppsving


Något du önskade och fick?

Värme!1!!!111!


Något du önskade dig men inte fick?

-


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

For på Matildas skolavslutning, var på bryggan, spelade amerikansk fotboll(?)



 


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Ja antagligen :P


Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?

Rota-i-garderoben-och-ta-det-jag-hittar-style :)


Sommarens hetaste?

Jag? :P :P :P :P :P Nä men vädret hehe...


Sommarens bästa tillfälle?

Jag har sagt det förr och jag kan säga det igen - när vi såg/umgicks med Adept!!!




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback