emma: SO WHAT ARE YOU DOING HERE

Hello!

Var ett tag sen vi sågs. Mycket har hänt! Men igår hände inte så mycket. Inte så mycket som tänkt i alla fall. Kvällen avslutades i alla fall med att jag sov på Sampas soffa, standard.. Hehe. Glömde även mobilen hemma, som ALLTID. Jag blir seriöst knäpp.

Om två dagar börjar skolan. Känns faktiskt inte SÅÅÅ dåligt. Har mitt nyskapade gäng på skolan, "ninja dragons". I know, 2cool 4school. Kommer regera hela jb ;)

Ps. Har gjort en ny, SJUKLIGT BRA, spellista. Det bästa av det bästa, men mer bäst kommer den bli.

Ps 2. Lite bilder. Asså bilderna<<3<<3<3<3<3 så jävla roliga. Titta sista bilden, seriöst wtf..

Kommentarer
Postat av: laijnaaa

Jag finner inga ord för vad jag ska säga. Varje bild är helt otrolig i sig..... Lol moment of the day!!!

2011-08-21 @ 13:46:42
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback